پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3245
-
الف
+

چه کسانی قرار بود نقش بهروز را بازی کنند؟

عباس غزالی بازیگر نقش "بهروز" در سریال «وضعیت سفید» با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

مهربان است و متواضع. حتی وقتی از او سوال انتقادی هم می پرسیم به جای این که موضع بگیرد، سعی می کند در کمال آرامش پاسخ بدهد. او کسی نیست جز عباس غزالی که این روزها سریال وضعیت سفید را روی آنتن شبکه آی‌فیلم دارد.

او بازی در سریال های تلویزیونی را از سال ۷۷ با اثر انتظار سرخ به کارگردانی محمد درمنش آغاز کرد و بعد از آن هم در چند اثر ایفای نقش کرد. تا این که در سریال تلویزیونی وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله نقش بهروز را بازی کرد. این هنرمند با بازی در این سریال توانست در میان مخاطبان تلویزیون شهره شود. غزالی بعد از بازی در وضعیت سفید تلاش کرد نقش هایش را گزیده انتخاب کند تا با بازی در هر اثر مخاطب را غافلگیر کند.

با غزالی درباره  سریال «وضعیت سفید» به گفت وگو نشستیم که در ادامه می خوانید:

آقای غزالی شما با سریال «وضعیت سفید» بسیار خوب دیده شدید و سر زبان‌ها افتادید. چطور شد که برای نقش "بهروز" انتخاب شدید؟

من یادم است که با آقای شفیعی تهیه‌کننده سریال «وضعیت سفید» چندین همکاری قبل از این سریال داشتیم. یک روزی با من تماس گرفتند و گفتند آقای نعمت‌الله می‌خواهد درباره یک نقشی با شما صحبت کند. آن موقع تقریباً همه نقش‌ها بسته شده و همه بازیگران مشخص شده بودند. البته این را هم بگویم که یونس (برادرم) که نقش "امیر" را بازی کرد قبل از من انتخاب شده بود.

حمید نعمت‌الله به من گفت بازیگران نقش "بهروز" و "شهاب" هنوز مشخص نشده‌اند. ایشان از من خواستند که اجازه بدهم گریمور این دو نقش را روی من تست کند.

شما اولین کسی بودید که برای بازی در این نقش انتخاب شدید یا خیر؟

نه. همانطور که گفتم آقای نعمت الله با من زیاد آشنایی نداشتند و قبل از من میدانم بابک حمیدیان و حامد بهداد برای این نقش انتخاب شده بودند که بنا بردلایلی نشد.به هر حال اصرار داشتم تا نقش بهروز را بازی کنم و به همین خاطر تمام تواناییم را به حمید نعمت الله نشان دادم از جمله این که به حمید نعمت الله گفتم بلدم پشتک بزنم و همانطور که در سریال مشاهده میکنید بهروز از این قابلیت خودش بسیار استفاده میکند.

کمی از حال و  احوال برادرتان یونس غزالی که نقش بسیار جذاب امیر را در سریال «وضعیت سفید» بازی میکند برای ما بگویید.

خوشحالم که یونس حالش خوب است. در این ایام کرونایی کمتر همدیگه رو ملاقات میکنیم اما اخیرا بهم گفته است که میخواهد بازیگری را ادامه دهد. به نظرم یونس بسیار پسر با استعدادی است و امیدوارم نقش خوبی بهش پیشنهاد شود.

دانلود تیتراژ سریال وضعیت سفید با صدای علیرضا قربانی

آقای غزالی به دور از هر چیزی به نظر من شما بازیگر بسیار توانایی هستید، اما کمتر شما را در سینما میبینیم. علت این حضور کمرنگ چیست؟

این لطف شماست.باید بگویم عاشق این هستم که در سینما و تلویزیون کار کنم. در کل فعالیت کردن را دوست دارم اما از همان اول که وارد این حرفه شدم به خودم قول دادم که درجا نزدنم و به هر قیمتی کار نکنم.به همین خاطر جایگاه فعلی‌ام را دوست دارم زیرا با تلاش و آبرو به دست آمده است ولی به خودم قول داده‌ام که با دقت کافی پیشرفت کنم و حقم را از سینما بگیرم.

(مصاحبه کننده: هانیه خاوری برای وب‌سایت آی‌فیلم)

 

نظر شما
ارسال نظر